HTML

Linkblog

Friss topikok

Áldott állapot

Tudnivalók, cikkek, infók erről a csodaszép időszakról...

Idézetek

2008.05.07. 16:04 :: leia26

Ha anya vagy, sohasem maradsz igazán egyedül a gondolataidban. Egy anya mindig kétszer gondolkodik: egyszer önmagáért, másodszor a gyermekéért. Sophia Loren

'Amikor születtem, nem jeleztek nagyot
messiás-mutató különös csillagok
csak az anyám tudta,
hogy királyfi vagyok.'

(Mécs László)


"Kicsi az én szívem, kicsike darabka,
Édesanyáméból úgy van kiszakítva,
Azért siet oda, azért szeret ottan,
Ahol ez a két szív újra összedobban."

"Mikor megszületik egy várva várt gyermek,
az élet dolgai új értelmet nyernek.
Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban,
új fénnyel ragyognak a világra a hárman".


"Azért mert szerettek jöttem e világra
S lettem új fény,csillag,szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel
A kincsetek vagyok,pici kincs,de Ember!

40 hétre kölcsönadtam a testem óvó, védelmező bölcső-melegét, hogy élhess. És egy egész életen át védelmezlek és óvlak, ha hagyod. És fölvértezlek e kegyetlen világ ellen minden lehető páncéllal és fegyverrel, hogy harcaid nyertesen, sebek nélkül vívhasd, ha nélkülem kell helytállnod.


 

Cserháti Zsuzsa: Édes kisfiam

Itt vagy velem, mint egy új remény
Az éjszakát felváltja a fény
Csak egy perce élsz, nézlek boldogan
Úgy vártam rád, édes kisfiam

A régi vágy újra szárnyra kél
Míg dalt susog kinn az esti szél
Minden bánatom eltűnt nyomtalan
Mosolyogj rám, édes kisfiam

Egy rózsakert hinti árnyait
Nincs fontosabb, mint az álmaid
Még egy szót se tudsz, mégis annyian
Hisznek neked, édes kisfiam

Tudom, mindenütt így van ez a nagyvilágon, ha egy kisgyerek megszületik. Mert a kisgyerek egyszer felnő, s talán sikerül, hogy a könnyeket nevetéssé, a gyűlöletet szeretetté, és az ellenségeket barátokká változtassa.

Ezt érzem én, ahogy nézek rád:
Más lesz a Föld, más lesz a világ
Sírnod sose kell, élsz majd gondtalan
Boldog leszel, édes kisfiam
Sírnod sose kell, élsz majd gondtalan
Boldog leszel, édes kisfiam


„Óriásként, felhők közül, félszegen hajlok rád köszöntőn, köszöntlek e földön, pici idegen!”
Illyés Gyula

"... egy szép szem nagy erő: Könnyétől retteg a halált sem rettegő."
Corneille

"Kicsi rózsabimbó,
élted hajnalán
szunnyadozz csak párnád
hófehér haván.
Ringat jó anyácskád,
ezer gondja van rád,
féltő szívvel virraszt
sok-sok éjszakán."
Csanádi Imre


Apu a kertben játszott velem és a bátyámmal. Anyu kijött és azt mondta: "Letapossátok a füvet." Mire apu azt felelte: "Nem pázsitot nevelünk, hanem gyerekeket."
(Killebrew, Harmon)

„Gyermekeinket nem megvédeni kell az élet nehézségeitől, hanem
alkalmassá tenni őket azok leküzdésére.”
(Gieber Gyöngyi)





Szólj hozzá!

Címkék: idézetek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása