HTML

Linkblog

Friss topikok

Áldott állapot

Tudnivalók, cikkek, infók erről a csodaszép időszakról...

Hogyan fürdetek Tummyban?(fórumhozzászólás a mamamiról)

2010.09.19. 09:48 :: leia26


Hóna alá nyúlva fölé tartom, csak a lábacska lóg bele. Aztán apránként a lábától felfelé haladva leöblítem...a hát öblítése után "beleültetem", szóval csak a hónalja alatt fogom , ő meg lebeg... jó, mostmár leér a lába, sőt, rugózik is, fel is áll...ami itt ugyebár nem baj, hiszen nagy a víz felhajtóereje.
A honlapon láttam, hogy elég az álla alatt fogni, hadd lebegjen, ettől kicsit ódzkodtam, de kipróbáltam, és tényleg elég, bár Sára jobban szereti, ha a felkarját fogom és úgy engedem lebegni.

Iszonyúan megnyugtatja a babát, a hasfájósoknak is jó, mert körülöleli őket a meleg. Sára jókat mosolyog benne, csapkod mostmár a kezéve, imádja.
Öröm benne fürdetni!
Egyedül a hajmosás bonyi kicsit, de már arra is kifejlesztettem a technikát.
Sírás egy okkal van a tummyban: kijövetelkor! de mostanra már akkor sem...mindig mondom:búcsúzz el a tubby tubtól, itt a vége, és csak utána veszem ki

Szólj hozzá!

Címkék: fürdetés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása